چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز کوهبنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3652716
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز کوهبنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز شهرستان کوهبنان همزمان با هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده در دبیرستان شهید باهنر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید محمدرضا حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان دیروز شنبه، 22 مهر در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: ما آمادگی داریم که طبق برنامه‌ریزی سال گذشته رئیس و اعضای شورا در جمع دانش‌آموزان حضور پیدا کنند تا از نزدیک با اعضای شورای دانش‌آموزی و منتخبان مدارس دیدار داشته باشند.
وی افزود: باید در کنار آموزش، مهارت‌آموزی در کلاس‌های درس مد نظر باشد تا به صورت فردی اداره نشود و دانش‌آموزان در فعالیت‌های درسی شرکت داشته باشند، همچنین بانک سی‌دی، لپ‌ تاپ و سیستم نرم‌افزاری برای مدارس طی ماه‌های آینده راه‌اندازی می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند در کنار فراگیری علم و معرفت با علوم و فنون پیشرفته آشنا شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان ادامه داد: در ابتدای سال جاری ساماندهی همکاران به صورت جدی انجام و کلاس‌های درسی در نخستین روز سال تحصیلی برگزار شد، احداث هنرستان تربیت‌بدنی را دنبال کردیم که امیدواریم به‌زودی مجوز آن اخذ شود، البته جذب نیروی حق‌التدریسی در دستور کار قرار گرفت و 10 نفر جذب شدند گرچه متقاضیان زیادی در این بحث داشتیم.
حسینی با بیان اینکه در صدد هستیم که مراسم روز سیزدهم آبان ماه با شکوه خاصی و حضور اقشار مختلف جامعه در محوطه اداره آموزش و پرورش برگزار شود، تصریح کرد: شورای سوادآموزی در راستای شناسایی افراد جا مانده از تحصیل اقداماتی انجام شده است، اما با ابراز تأسف با عدم همکاری خانواده‌ها مواجه هستیم.
وی با اشاره به اینکه در هفته انجمن اولیا و مربیان قرار داریم که یاری‌گر آموزش و پرورش هستند که باید تلاش شود، انتخابات شوراهای انجمن اولیا و مربیان در مدارس به بهترین شکل ممکن برگزار شود، اظهارکرد: چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز شهرستان کوهبنان همزمان با هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده در دبیرستان شهید باهنر برگزار می‌شود.
حسینی تأکید کرد: از فرماندار شهرستان درخواست می‌شود که برای ادامه کار ساخت استخر شنای سرپوشیده، اتمام مدرسه امام حسن(ع) بخش طغرالجرد و استفاده از وجود سالن بحران به صورت موقت برای رفع کردن مشکلات دانش‌آموزان شهرک امام رضا(ع) با اداره آموزش و پرورش مساعدت و همکاری لازم را انجام دهند.
منبع: آموزش و پرورش کوهبنان
captcha