تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه بجنورد نسبت به اظهارات ترامپ
کد خبر: 3653024
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه بجنورد نسبت به اظهارات ترامپ

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول نهاد رهبری دانشگاه بجنورد گفت: دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به اظهارات ترامپ تجمع می‌کنند.

حجت الاسلام حمیدرضا طیبی نسب، مسئول نهاد رهبری دانشگاه بجنورد، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: امروز 23 مهرماه سال جاری دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بجنورد نسبت به اظهارات رئیس جمهور آمریکا تجمع می‌کنند.
وی با اشاره به صدور بیانیه‌ای از سوی نهاد رهبری و بسیج اساتید این دانشگاه پیرامون این موضوع، گفت: این تجمع پس از اقامه نماز ظهر و عصر مقابل مسجد دانشگاه برپا می‌شود.
طیبی نسب با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا باردیگر با بیان این اظهارات حقارت خود را به همگان نشان داد، افزود: ترامپ بی اعتمادی کشورها و جوامع بین المللی را نسبت به انعقاد هرگونه پیمانی با آمریکا در اظهارات اخیر خود بیش از پیش تقویت کرد.
وی با بیان اینکه هرگز نباید به آمریکا خوشبین باشیم،گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که "نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد"، در سخنان ترامپ این مهم کاملا نمایان شد که آمریکایی ها خود برجام را نقض کرده و مسائل زیادی را زیرپا گذاشته اند.
طیبی نسب یادآور شد: مردم این کشور به ویژه جوانان همواره برای دفاع از آرمان‌های ایران اسلامی آماده جانفشانی هستند.
captcha