امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری 700 هزار یورویی در رفسنجان
کد خبر: 3653171
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴

امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری 700 هزار یورویی در رفسنجان

گروه سیاست و اقتصاد: تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید لوازم مصرفی پزشکی دیروز یکشنبه، 23 مهر توسط سرمایه‌گذار آلمانی در رفسنجان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیار اسکندری‌نسب سرپرست، فرمانداری رفسنجان در مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک سرمایه‌گذار آلمانی گفت: این سرمایه‌گذاری در زمینه تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی است.
وی افزود: همدلی و همراهی مسئولان به‌ویژه امام جمعه این شهرستان که همواره سرمایه‌گذاران را پشتیبانی کرده است موجب می‌شود سرمایه‌گذاران انگیزه پیدا کنند و مسئولان این شهرستان دست کسانی که یک ریال در این شهر سرمایه‌گذاری کنند را می‌بوسند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: کارخانه تولید لوازم مصرفی پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری 700 هزار یورو و اشتغالزایی 50 نفر در مرحله اول ایجاد خواهد شد و طی مدت یک‌ماه آینده نقشه‌های اجرایی و ساختمانی این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی انجام می‌شود.
اسکندری‌نسب با تأکید بر اینکه قید و بندهای منطقه ویژه در طول کار مطرح شود و باید با سرمایه‌گذار همکاری کنیم که دلسرد نشود، افزود: اول تعهدات خودمان را در قبال سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در این شهر سرمایه‌گذاری کند انجام دهیم و سپس در طول انجام کار تعهدات آنها را بخواهیم.
وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استان و شهرستان باید کاری کنیم که اقتصادمان روی پای خود بایستد و از تلاطم‌هایی که وجود دارد نهراسد.
اسکندری‌نسب تأکید کرد: اگر بتوانیم صنایع مادر را داشته باشیم از واردات دستمان بی‌نیاز خواهد بود و با تحریم‌ها و تهدیدهایی که از سوی دشمن می‌شود مقابله خواهیم کرد.
منبع: فرمانداری رفسنجان
captcha