آمادگی کرمان برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی
کد خبر: 3653175
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
رزم‌حسینی اعلام کرد:

آمادگی کرمان برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی

گروه اجتماعی: استاندار کرمان از آمادگی استان کرمان برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی سخن به میان آورد و گفت: در سال‌جاری پیش‌بینی می‌کنیم این مراسم را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز یکشنبه، 23 مهر در جلسه کمیته استانی هماهنگی اربعین حسینی از آمادگی استان کرمان برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی سخن به میان آورد و گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌کنیم این مراسم را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه ستاد مرکز اربعین در همه استان‌ها تشکیل شده است و این مهم در بهتر برگزار شدن این مراسم مؤثر خواهد بود افزود: در سال گذشته پذیرایی خیلی خوبی از کرمانی‌ها در خاک عراق انجام شده است و امیدواریم که در سال جاری نیز ما کمترین مسأله در خاک عراق داشته باشیم.
استاندار کرمان رعایت شأن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم را مهم دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه حضور ایرانی‌ها در این مراسم گسترده‌تر از سایر کشورها است و همچنین از کشورهای مختلفی نیز در این مراسم حضور دارند، امیدواریم که زائرین ایرانی شأن جمهوری اسلامی در این مراسم را به نمایش بگذارند.
رزم‌حسینی اظهارکرد: امیدواریم که کرمانی‌ها سرآمد همه استان‌ها از لحاظ نظم، انضباط و ... باشند و این راهپیمایی را به سلامتی برگزار کنند.
وی با اشاره به برخی از سوء استفاده‌هایی که در سال گذشته برای صدور ویزا انجام شد، تأکید کرد: در سال جاری باید دستگاه‌های امنیتی این مهم را رصد کنند تا سوء استفاده‌ها در این مورد به حداقل ممکن رسد.
منبع: استانداری کرمان
captcha