برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش در زاهدان
کد خبر: 3653218
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله یگانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه، روز گذشته در تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، مرحله یگانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه، روز گذشته در تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد مقدادی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۸زرهی ارتش، پیش از آغاز آزمون ضمن تشکر از حضور بسیار خوب کارکنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی باید موجب شود تا انسان هرچه بیشتر با کلام الهی انس بگیرد و قرآن وارد زندگی انسان شود.
وی با اشاره به آیات ۱۵۱ و ۱۵۲سوره مبارکه بقره، گفت: خداوند می‌فرماید همانگونه كه براى هدایت شما رسولى در میان شما از نوع خودتان فرستادیم تا آیات ما را بر شما بخواند، شما را تزكیه كند و كتاب و حكمت بیاموزد، پس مرا یاد كنید تا شما را یاد كنم، و براى من شكر كنید و كفران نورزید.  
مقدادی ادامه داد: یاد كردن خدا تنها با زبان نیست، با دل و جان باید خدا را یاد كرد. یاد خدا هنگام گناه و دست كشیدن از آن، یاد واقعى است و بهترین نوع یاد كردن خداوند، نماز است، «اقم الصلوة لِذكرى».
برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش در زاهدان
مرحله یگانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش در رشته‌‎های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.    
گفتنی است، آمار شرکت کنندگان در مسابقات امسال نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته و از  بین حدود یکصد شرکت‌کننده، 15 نفر به مرحله منطقه‌ای که قرار است آبان‌ماه امسال در شیراز برگزار شود، راه پیدا می‌کنند.
captcha