مجموعه 8 جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» رونمایی و قصه‌خوانی می‌شود
کد خبر: 3653232
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی کتاب کودک؛

مجموعه 8 جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» رونمایی و قصه‌خوانی می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی «به‌نشر» از برگزاری مراسم رونمایی و قصه‌خوانی مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی «به‌نشر» با اشاره به اینکه این مراسم در قالب سلسله نشست‌های فرهنگی و ترویجی «در پناه کلمات» برگزار می‌شود، اظهار کرد: کِلر ژوبرت، نویسنده و تصویرگر مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» میهمان ویژه این مراسم خواهد بود.
وی با بیان اینکه بخشی از این مراسم به قصه‌خوانی قسمت‌هایی از مجموعه «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» اختصاص دارد، افزود: این مجموعه از سری کتاب‌های «پروانه» «به‌نشر» برای کودکان است که برای نخستین بار در قطع خشتی منتشر شده است.
مدیرعامل «به‌نشر» ادامه داد: مراسم رونمایی از مجموعه «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» با حضور نویسنده این مجموعه، 25 مهرماه از ساعت 16 تا 17:30 در کتابکده کودک فروشگاه مرکزی این انتشارات واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، «آش آشتی‌کنان»، «که این‌طور»، «کیک امانتی»، «ماجرای سیب قرمز»، «مسابقه کوفته‌پزی»، «راز پاپاپا»، «شلوپی» و «تازه چه خبر» عناوین مجموعه هشت جلدی داستان‌های «تخیلی با مفاهیم قرآنی» است که «به‌نشر» با شمارگان 2000 نسخه آن‌ها را روانه بازار نشر کرده است.
captcha