بیش از 1000 برنامه اوقات فراغت در سمنان اجرا شد
کد خبر: 3653259
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

بیش از 1000 برنامه اوقات فراغت در سمنان اجرا شد

گروه اجتماعی: فرماندار سمنان با بیان اینکه تعامل دستگاه های اجرایی می‌تواند در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت نقش موثری داشته باشد، گفت: در این راستا یک هزار و ۹۰ برنامه در شهرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان بعد از ظهر 23 مهر در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یک هزار و ۹۰ برنامه اوقات فراغت در سمنان انجام شده است،گفت: این برنامه‌ها در ۱۵۳ مرکز و مشارکت ۱۴ دستگاه اجرایی به اجرا درآمد که انتظار می رود این فعالیت‌ها نه تنها در تابستان بلکه در همه ایام سال تداوم یابد.
وی با اشاره به وجود سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سمنان از ارائه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از افزایش ۱۶ درصدی عضویت اعضا جدید در این مراکز طی سال جاری خبر داد و افزود: سمنان امسال میزبان برگزاری جشنواره منطقه ای خواهد بود.
فرماندار سمنان با اشاره به رشد سالانه جمعیت دانش آموزی در این شهرستان، آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین خانواده جامعه نام برد، ابراز داشت: تعامل دستگاه های اجرایی در واگذاری امکانات، ظرفیت و پتانسیل های موجود در ارائه خدمات به دانش‌آموزان می‌تواند اثر بخش باشد.
دانایی متذکر شد: سمنان با اسکان ۹۴ درصدی جمعیت شهری در کشور دارای موقعیتی خاصی است لذا این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی بر لزوم تعامل هر چه مطلوب در ارائه برنامه های اوقات فراغت کوشا باشند.
منبع: خبرگزاری مهر
captcha