شهید حججی‌ها فضای آرمان‌خواهی و تکلیف‌گرایی در جامعه ایجاد می‌کنند
کد خبر: 3653265
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

شهید حججی‌ها فضای آرمان‌خواهی و تکلیف‌گرایی در جامعه ایجاد می‌کنند

گروه فرهنگی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید حججی‌ها فضای آرمان‌خواهی و تکلیف‌گرایی را در جامعه ایجاد می‌کنند؛ فضای آرمان خواهی از ابتدای انقلاب اسلامی نیز با سند قرآنی دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان، صبح امروز در جمع مسئولین کانون‌های بسیج فرهنگیان استان که در کانون شهید عالی زاهدان صورت گرفت، گفت: یکی از آرمان‌های امام خمینی(ره) حمایت و دفاع از ملت‌های مظلوم و ستمدیده بوده است، بنابراین حمایت از مظلومان جهان، مبازه با استکبار و گسترش ارزش‌های الهی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اظهارات ترامپ علیه ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر انقلاب، آنچه که آمریکا به دنیا دیکته می‌کند، یک فرضیه منحصر به خودش و غلط است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان با بیان اینکه امریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال سپاه‌هراسی در دنیا هستند، افزود: هوشمندی و بصیرت ملت ایران همیشه مانع تحقق توطئه‌های استکبار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه فضای امروز جامعه ما، یک فضای زیبای انقلابی است، اظهار کرد: شهید حججی‌ها فضای آرمان‌خواهی و تکلیف‌گرایی را در جامعه ایجاد می‌کنند؛ فضای آرمان خواهی از ابتدای انقلاب اسلامی نیز با سند قرآنی دنبال شده است.
طهرانی‌زاده بیان کرد: فرهنگیان جمعی فرهیخته و تاثیرگذار در امت دینی هستند. این قشر، قشری امت ساز بر اساس ارزش‌های دینی هستند که با تکلیف گرایی و تکلیف مداری خود، روح و حقیقت دینداری را در بین نسل‌های آینده زنده نگه می‌دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: انسان مؤمن در هر وضعیتی دستور خدا را تشخیص داده و به آن عمل می‌کند که این تکلیف است؛ اگر هر مسلمان، چه شیعه و چه سنی، به آنچه خدا و رسول خدا(ص) فرمان داده، عمل کند، یک مسلمان تکلیف‌مدار است.
captcha