اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان تجمع کردند
کد خبر: 3653518
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
در محکومیت سخنان ترامپ؛

اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان تجمع کردند

گروه سیاست و اقتصاد: جمعی از اساتید و طلاب زنجان امروز در پی سخنان نابخردانه ترامپ شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ترامپ سر دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جمعی از اساتید و طلاب زنجان امروز در پی سخنان نابخردانه ترامپ شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ترامپ سر دادند.
این تجمع در دانشگاه امام صادق(ع) زنجان برگزار شد و شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای  سخنان سخیف و نابخردانه ترامپ  را محکوم کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این تجمع با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در آستان 40 سالگی خود قرار دارد گفت: لحن امریکا در قبال ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تا به امروز تغییری نکرده است.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی  با بیان اینکه هر روز ابهت امریکا در جهان شکسته می شود گفت: مهمترین نگرانی امریکا نتیجه دادن  انقلاب ایران  و ایجاد  موج جدیدی از این انقلاب در خاورمیانه است.
وی افزود: حمله نظامی، راه اندازی کودتا و تحریک عراق برای حمله به ایران و هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس و تحریک عده ای برای آشوب و فتنه از جمله کارهای امریکا برای از بین بردن انقلاب ایران بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های امریکا در جهان گفت: آمریکایی‌ها سه سناریو کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای کشورها و جهان دارند که برای ایران هم چنین برنامه های اجرا کرده و می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه گرداننده اصلی آمریکا یهودی ها هستند گفت:اسرائیل خط قرمز امریکاست و هر کشوری منافع اسرائیل را تامین کند سیاستهای امریکا در قبال ان کشور خصمانه نخواهد بود.
captcha