کارگاه‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان زنجانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3653521
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

کارگاه‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان زنجانی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان کارگاه‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان زنجانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش زنجان، مرتضی تمجیدی اظهارکرد: 24 تا 30 مهر‌ماه با عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه 24 مهرماه روز «اولیا و مربیان، مدرسه حسینی» نامگذاری شده است، بیان کرد: سه‌شنبه 25 مهرماه نیز روز «اولیا و مربیان، سند تحول بنیادین» نام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه چهارشنبه 26 مهرماه روز «اولیا و مربیان، سلامت جسم و روان» نام گرفته است، افزود: پنج شنبه 27 مهرماه نیز روز «اولیا و مربیان، فضای مجازی» نام گرفته است
تمجیدی از نامگذاری جمعه 28 مهرماه روزبه عنوان «اولیا و مربیان، تعالی معنوی» یاد کرد و گفت: شنبه 29 مهر‌ماه روز «اولیا و مربیان، کارآفرینی» و یکشنبه 30 مهرماه روز « اولیا و مربیان، یادگیری مداوم» نام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه «انجمن اولیا و مربیان کارآمد و مدرسه سرآمد» شعار هفته اولیا و مربیان سال‌جاری است، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت این هفته در آموزش و پرورش نواحی استان زنجان برگزار می‌شود.
تمجیدی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان همزمان با هفته اولیا و مربیان خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها به اولیا آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانند با مدرسه تعامل داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان در همه مدارس استان زنجان است، تصریح کرد: این انجمن‌ها در مدارس بالای 10 نفر با برگزاری انتخابات دایر می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جلسات ماهانه در انجمن‌های اولیا و مربیان تشکیل می‌شود، گفت: کار گروه های تخصصی در حوزه آموزش، پرورشی و بهداشتی و عمرانی و رفاهی توسط این انجمن تشکیل می‌شود.
captcha