کسب رتبه‌های برتر نمایندگان خوزستان در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور
کد خبر: 3653678
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

کسب رتبه‌های برتر نمایندگان خوزستان در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایندگان استان خوزستان به رتبه‌های برتر بیست‌ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور دست یافتند.

مهدی یگانه‌زاده مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: آیین اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور با حضور جمعی از مسئولان شب گذشته، ۲۴ مهرماه در هتل خورشید تابان مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن این دوره از مسابقات و اعلام اسامی برگزیدگان مشخص شد که نمایندگان استان خوزستان به رتبه‌های برتر دست یافتند که در بخش بانوان؛ مینا چشم سبز در رشته حفظ 20 جزء مقام دوم از مرکز اهواز، سیده یاسمین پیرا در رشته حفظ 10 جزء مقام اول از مرکز خرمشهر، امل عبیداوی در رشته حفظ 5 جزء مقام اول از مرکز شادگان، افسانه آذرمون در رشته قرائت ترتیل مقام دوم از واحد باغملک و  سیده زهرا شوکاوی در رشته دعا و مناجات‌خوانی مقام سوم از مرکز اهواز را از آن خود کردند.

یگانه‌زاده بیان کرد: همچنین ‏عیسی نجات در رشته حفظ 20 جزء مقام دوم از مرکز شوش، امیر عبدالله خسرجی در رشته حفظ 10 جزء مقام دوم از مرکز دزفول،  عدنان مومنین در رشته قرائت تحقیق مقام دوم از مرکز خرمشهر، رعد آلبوغبیش در رشته قرائت ترتیل مقام دوم از مرکز بندرامام و سید رسول طرفی در رشته اذان مقام دوم از مرکز اهواز را در بخش آقایان به دست آوردند.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان گفت: براین اساس نمایندگان استان خوزستان در مجموع 11 رتبه برتر بیست‌ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور را از آن خود کردند؛ همچنین همه برگزیدگان بخش شفاهی به مرحله ملی جشنواره دانشجویان کشور راه خواهند یافت.


iqnakhouzestan@

captcha