پیروی از فرمان ولایت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهید حججی بود
کد خبر: 3653901
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

پیروی از فرمان ولایت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهید حججی بود

گروه فرهنگی: پدر شهید حججی با بیان اینکه پیروی از فرمان ولایت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های محسن و بنده است، بیان کرد: روزی وجود نداشت که محسن دغدغه خود درباره مقوله فرهنگ و به خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان را بیان و درباره آن فکر نکند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمدرضا حججی، پدر شهید حججی شب گذشته 24 مهر با بیان اینکه پیروی از فرمان ولایت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های محسن و بنده است، گفت: روزی وجود نداشت که محسن دغدغه خود درباره مقوله فرهنگ و به خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان را بیان و درباره آن فکر نکند.
وی افزود: از مردم و مسئولان می‌خواهیم تا بیش از اندازه توانشان به مقوله فرهنگ و همچنین مقابله با هجمه دشمنان توجه داشته باشند چرا که امروز دشمنان از راه فرهنگ جوانان ما را به استحاله می‌کشانند.
پدر شهید حججی، با بیان اینکه محسن از مولا حسین(ع) تاسی می پذیرفت، یاداور شد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از رشادت‌های مردمانی است که با پیروی از راه امام حسین (ع) به وقوع پیوست و پیروز شد که نامشان امروز بر بلندای افتخار ایران اسلامی و اسلام نقش بسته است.
حجیی ادامه داد: شهید محسن در بین مردم ماندگار شد چرا که مردانه در برابر ظلم ایستاد و ما امروز از مسئولان می‌خواهیم تا با تاسی از مولا حسین(ع) در برابر ظلمی که از طریق تهاجم فرهنگی به این مردم روا می‌شود، بایستند.
وی افزود: شهید حججی برای مقابله با جنگ نرم برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای داشت و اگر عمرش کفاف می داد به دنبال کارهای فرهنگی بود که همیشه در طول زندگی آنها را سرلوحه کارش قرار می‌داد لذا باید از این شهید الگو بگیریم که در جوانی به اهمیت فرهنگ پی برده بود.
منبع: خبرگزاری مهر
captcha