باغ موزه دفاع مقدس تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود
کد خبر: 3653943
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

باغ موزه دفاع مقدس تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود

گروه اجتماعی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی همکاری استانداری و سازمان برنامه و بودجه در همکاری اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس با قول مساعد استاندار تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود.

سرهنگ احیاء محمد امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: به همت شورای اسلامی شهر بجنورد و استانداری عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی به زودی آغاز می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های سازمان حفظ آثار، ده هکتار زمین در حاشیه خیابان پیامبر اعظم که بخشی از پارک صد هکتاری جنگل دوبرابر است از شورای شهر به این نهاد واگذار شد.
وی با بیان اینکه تا کنون 200 میلیون تومان بودجه از اعتبارات داخلی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: دو هزار متر خاکبرداری، نمونه برداری از خاک و انتقال دستگاه های نظامی و زمینه سازی برای اجرای فعالیت عمرانی از اقدامات انجام شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با سردار کارگر، اضافه کرد: با این قرار داد مقرر شد دو میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد و 6 میلیارد تومان از محل سازمان بودجه و برنامه ریزی استان تامین شود.
سرهنگ امیری گفت: تا کنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان تخصیص یافته و قرار است تا پایان سال اعتبار باقی مانده جذب شود .
وی تصریح کرد: پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبار از طریق سازمان برنامه ریزی کشور و اختصاص ردیف اعتبار پیگیری می شود تا کار به سرعت پیش رود.
captcha