شورای قرآن دانشگاه آزاد خوزستان تشکیل شد/ تعیین جزییات مسابقات قرآن و عترت در دوره بیست‌وسوم
کد خبر: 3654143
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

شورای قرآن دانشگاه آزاد خوزستان تشکیل شد/ تعیین جزییات مسابقات قرآن و عترت در دوره بیست‌وسوم

گروه فعالیت‌های قرآنی: شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با محوریت تصمیم‌گیری درباره بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت و تعیین زمان برگزاری بخش شفاهی و کتبی آن تشکیل جلسه داد.

زینب جاسمی زرگانی، مسئول کانون قرآن و عترت (واحد خواهران) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان 24 مهرماه با محوریت تصمیم‌گیری درباره بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت و تعین زمان برگزاری بخش شفاهی و کتبی آن تشکیل جلسه داد.

وی گفت: در این جلسه تصمیم بر ‌آن شد که بخش شفاهی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هفته اول آذرماه برگزار شود. همچنین بخش کتبی این مسابقات 21 آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جاسمی زرگانی گفت: مرحله استانی بخش شفاهی هم اول تا 9 اسفندماه تعیین شده است. در این جلسه همچنین تصمیم بر آن شد که واحد ما نفرات اول تا سوم هر رشته را به مرحله استانی اعزام کنند.

مسئول کانون قرآن و عترت (واحد خواهران) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیان کرد: در این جلسه کارشناسان قرآن و عترت واحدها بر ضرورت بازآموزی در سطح قرآنی و برگزاری مسابقات تأکید دارند و همچنین بیان کردند که مسابقات برگزار می‌شود و در بخش جوایز گفته می‌شود که با کمبود بودجه مواجه هستیم.

iqnakhouzestan@

captcha