کتاب «بازگشت سبک زندگی به رنگ خدا» چاپ و روانه بازار شد
کد خبر: 3654364
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

کتاب «بازگشت سبک زندگی به رنگ خدا» چاپ و روانه بازار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب «بازگشت سبک زندگی به رنگ خدا» تألیف سیدحیدر طبسی به همت موسسه تدبر در قرآن و سیره چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی موسسه تدبر در قرآن و سیره، کتاب «بازگشت سبک زندگی به رنگ خدا» تألیف سیدحیدر طبسی، چاپ و روانه بازار شد.
در بخشی از کتاب آمده است: «یکی از تأثیرگذارترین عواملی که می‌تواند سبب تغییرات مهمی در جسم و روح انسان گردد، تغذیه و خوراک است. پس انسان، باید ببیند که غذایش چگونه است؟ آفریدگار آن کیست؟ حلال است یا حرام؟ پاک است یا نجس؟ مفید است یا مضر؟ اهمیت خوراک تا بدانجاست که حتی کلام نورانی فرزند رسول خدا حسین بن علی علیه السلام نیز در روز عاشورا، بر مردم کوفه اثر نمی‌گذارد و امام علت آن را اینگونه بیان می فرمایند: همه شما مرا اطاعت نمی کنید و به سخن من گوش نمی دهید، چرا که شکم‌های شما از حرام پر شده و بر قلب‌های شما مهر قساوت زده شده است».
گفتنی است، این کتاب با قیمت 80 هزار ریال و در 96 صفحه، در قطع خشتی و جلد شومیز به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، نبش رازی 8، تماس با شماره 38552408-051 و مراجعه به وبگاه www.book-tadabbor.ir اقدام کنند.
captcha