كشف 317 كيلوگرم مواد مخدر در كرمان
کد خبر: 3654714
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

كشف 317 كيلوگرم مواد مخدر در كرمان

گروه اجتماعی: جانشين انتظامي استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پليس استان 317 كيلوگرم مواد مخدر در کرمان كشف شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌لمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ناصر فرشید، جانشين انتظامي استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 28 مهر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم روز گذشته ضمن برقراری ایستگاه بازرسی موقت در محور بم-کرمان به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از بازرسی دقیق از آن مقدار 101 کیلو و 600 گرم تریاک کشف کردند و در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.
وی افزود: پلیس شهرستان بم در عملیات دیگر خود نیز با یک سری کار اطلاعاتی در محور بم -کرمان یک دستگاه تریلر را متوقف کردند و در بازرسی از آن مقدار 91 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.
جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف 64 کیلوگرم تریاک در شهرستان ریگان بیان کرد: ماموران پلیس شهرستان ریگان هنگام گشت‌زنی در جاده فرعی گنبکی-روداب به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند که خودروی مذکور پس از مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس اقدام به دور زدن و فرار کرد.
وی ادامه داد: ماموران اقدام به تعقیب خودرو کردند و با شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو آن را متوقف و در بازرسی از آن 64 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شد.
فرشید اظهارکرد: ماموران  انتظامی بخش گلباف شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و در حین گشت‌زنی‌های هدفمند به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.
جانشین انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند 63 کیلوگرم تریاک را کشف و راننده خودرو را نیز دستگیر کنند، تأکید کرد: در مجموع این چهار عملیات،  317 کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha