تقوای سیاسی را رعایت کنیم
کد خبر: 3654811
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷
رمضانی‌پور:

تقوای سیاسی را رعایت کنیم

گروه اجتماعی: امام جمعه رفسنجان گفت: در جمیع تقوای سیاسی را باید رعایت کنیم و از اختلاف‌افکنی‌ها پرهیز کنیم؛ چراکه موجب عقب‌افتادگی شهرها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به خطبه ۲۳۳ نهج‌البلاغه گفت: داشتن تقوا، سپر و امان در برابر امواج نگران کننده و نابودکننده بلاهاست و در فردای ما هم راهی به سوی بهشت است.
وی افزود: در جمیع مسائل به ویژه تقوای سیاسی را باید رعایت کنیم و از اختلاف افکنی‌ها پرهیز کنیم، چراکه موجب عقب افتادگی شهرها می‌شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور یادآور شد: در این سال‌ها مسئولان فقط به فکر پاسخگویی بودند در حالی که باید به خدمت فکر کنند و گوششان بدهکار حرف‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها نباشد.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اعتراض امام خمینی(ره) بر قانون کاپیتولاسیون که در واقع بردگی ملت را به دنبال داشت، اظهارکرد: امام راحل با شجاعت و شدت برخورد کردند که منجر به تبعید ایشان شد.
وی با تأکید بر اینکه، تولید و صادرات براساس انگیزه و اعتقاد به پیشرفت نظام باشد، ادامه داد: صادرات باید همراه با استانداردهای لازم باشد تا آبروی تولید کشورمان حفظ شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور به دیدار رهبر انقلاب با نخبگان اشاره کرد و توضیح داد: دولت آمریکا ارزش پاسخ دادن ندارد و مسؤولان نظام ما بهتر است به اصلاح کشور بپردازند و به این یاوه‌گویان اعتنا نکنند.
وی اذعان کرد: در واقع غربی‌ها تکیه‌گاه قابل اعتمادی نیستند، اما یک جوان نخبه داخل کشور قابل اعتماد است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با اشاره به اینکه آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل است، ابراز داشت: عده‌ای که می‌گفتند پیشرفت ما در ذیل غرب است، آیا ۵۰ سال در دوره پهلوی ذیل غرب بودیم چه پیشرفتی کردیم.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به وضع برجام اظهار کرد: انجام و تداوم موضع‌گیری مسئولان بسیار لازم است، قول‌هایی که دیروز در رابطه با برجام داده شده را رها کنید و امروز را دریابید و مواضع مسئولان همراه و همسان باشد.
وی بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها برجام را رد کنند چه دلیلی دارد ما بر آن بمانیم و باید برای ایجاد هراس در دشمن اقدامات خوبی ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند به کشور و ملت ما توهین کنند، باید خیلی از ما فاصله داشته باشند و بحث موشکی قابل مذاکره نیست.
وی با اشاره به مسکن اجتماعی که نامش جایگزین مسکن مهر شد، تصریح کرد: به گونه‌ای در جامعه رفتار نکنید که مردم بی‌سرپناه بمانند، وضعیت مسکن شان مشخص نشود.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha