آمده‌ام که ثابت کنم یک جوان می‌تواند
کد خبر: 3654813
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱
امیری‌خراسانی:

آمده‌ام که ثابت کنم یک جوان می‌تواند

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بنده به هیچ عنوان مجمع‌های انتخاباتی را مهندسی نکرده‌ام و نخواهم کرد، فقط آمده‌ام که ثابت کنم یک جوان می‌تواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدتقی امیری‌خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان دیروز جمعه، 28 مهر با بیان اینکه نیمه شمالی استان کرمان به خاطر صنایع مس و گل‌گهر وضعیت خوبی دارند، اما در نیمه جنوبی این چنین نیست، گفت: در نخستین اقدام سعی کردیم به اماکن ورزشی سرو سامان دهیم و درآمدزایی داشته باشیم که در این چهار ماهه رقمی معادل چند سال گذشته به دست آمد.
وی با بیان اینکه حدود 50 میلیارد تومان نیاز داریم تا پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام بالای 50 درصد استان کرمان را تمام کنیم، افزود: در نیمه اول امسال دو پروژه به بخش خصوصی واگذار کردیم و دو پروژه دیگر نیز در دست واگذاری است که باید روال اداری آن طی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد: زمین‌ها و اماکنی هست که مالکیت آنها برای اداره کل ورزش و جوانان است، اما در اختیار ما نیست و پیگیر حل این موضوع هستیم.
امیری‌خراسانی گفت: در قالب تفاهمنامه‌ای با جمعیت هلال‌احمر و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دست است که به طور موقت هم خانه ورزش روستایی داشته باشیم و هم خانه هلال و هم کانون فرهنگی مسجد تا از موازی کاری جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های استاندار کرمان ورزش محلات بود که المپیاد ورزش محلات را با محوریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان برگزار کردیم.
امیری‌خراسانی ادامه داد: هیأت ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های مناسبی در پارک‌ها راه‌اندازی کرده است و تیم رسانه ورزش به ابتکار خبرنگاران برپا شد.
وی گفت: این سوءتفاهم پیش آمده که ما تیم رسانه ورزش را حمایت مالی می‌کنیم تا خبرنگاران ورزشی به ما خرده نگیرند، اما چنین نیست و خود خبرنگاران ورزشی این تیم را مورد حمایت قرار داده‌اند و بعضا با هزینه شخصی تیم را می‌چرخانند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: اصلاحاتی در طرح توسعه ورزش قهرمانی ایجاد کرده‌ایم و این طرح را پیش می‌بریم.
وی اظهار کرد: به لحاظ ورزشی استان کرمان را براساس مناطق هشتگانه اقتصاد مقاومتی تقسیم‌بندی کرده‌ایم و قرار شده معین‌های هر منطقه از ورزش نیز پشتیبانی کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: طرح توسعه ورزش را تغییر نداریم و فقط آن را بهبود بخشیده‌ایم و سعی کردیم ارگان‌هایی نظیر آموزش و پرورش را که به بازی گرفته نمی‌شدند در طرح از حضورشان جدی‌تر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: هیأت روستایی و عشایری را داریم که در شهرستان‌ها جزو هیئت های فعال هستند و در تفاهمنامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی به دنبال این هستیم که با هدف گردشگری ورزشی، توسعه ورزش را هم شاهد باشیم.
امیری‌خراسانی گفت: بنده به هیچ عنوان مجمع‌های انتخاباتی را مهندسی نکرده‌ام و نخواهم کرد، فقط آمده‌ام که ثابت کنم یک جوان می‌تواند.
منبع: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
captcha