ارسال پوستر و فراخوان جشنواره ملی «شعر آیات» به دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 3654921
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

ارسال پوستر و فراخوان جشنواره ملی «شعر آیات» به دانشگاه‌های کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: پوستر جشنواره ملی «شعر آیات»، چاپ شده و با دسته‌بندی مشخص به ادارات قرآنی و فرهنگی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه‌های هنری و انجمن‌های شعر استان‌ها و شهرهای مختلف کشور ارسال شده است.

منصور احمدی، دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی شعر آیات در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از ارسال پوستر و فراخوان جشنواره به دانشگاه‌های سراسر کشور، خبر داد و گفت:  پوستر جشنواره ملی شعر آیات، چاپ شده و با دسته‌بندی مشخص به ادارات قرآنی و فرهنگی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه‌های هنری و انجمن‌های شعر استان‌ها و شهرهای مختلف کشور ارسال شد.
وی با اشاره به این‌که پوسترها برای دانشگاه‌های بزرگ کشور که دانشکده ادبیات دارند، ارسال شده است، عنوان کرد: دومین جشنواره ملی شعر آیات با موضوع قرآن و عترت، دی‌ماه سال‌جاری، به میزبانی استان لرستان، برگزار خواهد شد.
احمدی با بیان این‌که این جشنواره در گستره ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره در بخش اصلی با رشته‌های شعر کلاسیک و نو، بخش جنبی زبان‌ها و گویش‌های محلی لرستان شامل لکی، لُری و بختیاری، بخش ویژه شعر با موضوع سوره مبارکه «واقعه» و بخش زبان‌های بومی رایج کشور با زبان‌های ترکی، کردی و عربی، در انواع قالب‌ها برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی شعر آیات در لرستان اظهار کرد: فراخوان و پوستر این جشنواره در سایت www.qlr.farhang.gov.ir منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، همچنین جهت سهولت برقراری ارتباط شاعران گرانقدر کشور با دبیرخانه خط تلگرامی به شماره ٠٩٣٠٤٩١٨٠٤٢ راه‌اندازی و همچنین کانال تلگرامی جشنواره ملی شعر آیات به آدرس  @lor_ayat٩٦ جهت دریافت اخبار مربوط به جشنواره، تشکیل شده است.
captcha