نشست هم‌اندیشی «درس‌های عاشورا» در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3655288
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

نشست هم‌اندیشی «درس‌های عاشورا» در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود

گروه معارف: نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با موضوع «درس‌های عاشورا» 8 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

محمدامین حبیبی، مسئول مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی استادان این دانشگاه با حضور دکتر محمدحسین رجبی دوانی با موضوع درس‌های عاشورا برای زندگی امروز ساعت 10 تا 12، هشت آبان‌ماه برگزار می‌شود. همچنین نشست دیگر دکتر رجبی دوانی با دانشجویان بعدازظهر همان روز از ساعت 14 آغاز می‌شود که دانشجویان می‌توانند پرسش‌های خود را درباره قیام امام حسین(ع) در این جلسه مطرح کنند.

وی ادامه داد: در راستای پیگیری فعالیت‌های کارگروه علم و دین در دانشگاه همچنان پیگیر چاپ نشریه علم و دین هستیم و از طرف دیگر فعالیت کارگروه در فضای مجازی از طریق کانال اطلاع‌رسانی سروش راه‌اندازی شده که البته هنوز به طور رسمی آغاز به فعالیت نکرده است.

حبیبی گفت: همچنین کانون مهدویت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت هفتگی و با موضوعات متفاوت به مسائل روز مربوط به عرصه مهدویت می‌‌پردازد.

iqnakhouzestan@

captcha