برگزاری همایش فرآورده‌های حلال منطقه غرب کشور در همدان
کد خبر: 3655421
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

برگزاری همایش فرآورده‌های حلال منطقه غرب کشور در همدان

گروه اقتصاد: مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری همایش بزرگ فرآورده‌های حلال منطقه غرب کشور در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از همدان، محمد کاظم‌زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری همایش بزرگ فرآورده‌های حلال منطقه غرب کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش هشتم آبان‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور دعوت شده است، افزود:‌ این همایش فرصتی خواهد بود تا صاحب نظرانی از استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان به تبادل اطلاعات بپردازند.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ فرآورده‌های حلال منطقه غرب یک همایش علمی است که نشان حلال جمهوری اسلامی به حاضرین آموزش داده می‌شود، گفت: در این مراسم نحوه رعایت استانداردها خصوصا برای محصولات فرآورده‌های گوشتی و لبنی شرح داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از مسئولان فنی کارخانه‌ها دعوت خواهد شد، بیان کرد:‌ کارشناسان ستادی معاونت غذا و دارو دانشگاه‌های سه کشور در این همایش یک‌روزه شرکت کرده و از تجربیات یکدیگر استفاده خواهند کرد.

کاظم‌زاده به حضور مدیران ارشد سازمان غذا و دارو در همدان، به عنوان دبیرخانه قطب سوم کشوری اشاره کرد و  افزود: با این همایش می‌توان در راستای کسب اطلاعات و تجربیات قدم برداشت.
منبع: فارس
captcha