دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در همدان برگزار شد
کد خبر: 3655588
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در همدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیردبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان همدان اظهارکرد: دوازدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم «مدهامتان» با رقابت ۱۶۰ نفر در همدان برگزار شد.

هادی فیض منش،مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در همدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه 300 نفر به صورت اینترنتی در این دوره از مسابقات قرآنی  ثبت نام کرده بودند افزود: از این تعداد، 160 نفر در دو بخش برادران و خواهران در رده سنی 18 تا 30 سال در کانون تخصصی قرآن و نماز امام صادق (ع) شهر مریانج به رقابت حضوری با یکدیگر پرداختند.
فیض منش اضافه کرد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» دربخش برادران در رشته‌های قرائت، حفظ کل و حفظ 20 جزء، ترتیل، اذان و در بخش خواهران در رشته‌های قرائت و حفظ کل برگزار شد.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجداستان همدان اظهار کرد: همچنین رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز ویژه خواهران و برادران در رده سنی هشت تا 16 سال و مفاهیم و نهج البلاغه به صورت اینترنتی در بین شرکت کنندگان برگزار شد.
وی گفت: این دور از مسابقات با داوری پنج نفر در بخش برادران و دو نفر در بخش خواهران و تنظیم بیانیه داوران به کار خود پایان داد، جواد زاهدی کارشناس بخش کتابخانه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور نیز به عنوان ناظر حضور داشتند.
گفتنی است، مسابقات قرآنی مدهامتان با اجرای تفاهم‌نامه‌ای مابین کانون تخصصی نماز و قرآن امام صادق (ع) شهر مریانج و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان برگزار شد.

captcha