تحقق نعمت‌ها؛ مستلزم امنیت و بصیرت
کد خبر: 3655947
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
آیت الله میرعمادی مطرح کرد:

تحقق نعمت‌ها؛ مستلزم امنیت و بصیرت

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که خداوند ما را آفرید و هدایت کرد، تحقق نعمت‌ها را مستلزوم امنیت و بصیرت دانست و اظهارکرد: خداوند متعال نعمت هدایت را از دو راه عقل و طریق پیامبران به ما ارزانی داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، دوشنبه، یکم آبان‌ماه، در جمع پرسنل انتظامی لرستان با اشاره به این‌که اگر امنیت جانی نباشد، هستی و زندگی در کار نخواهد بود، گفت: استقلال امروز ایران اسلامی در سایه امنیت آن است.
وی کینه‌توزی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را به‌خاطر امنیت ایران برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی به‌دنبال یکپارچگی و استقلال کشورها و ازجمله در کشور عراق است چراکه با تدابیر کشور ایران، داعش از عراق رانده شد.
آیت‌الله میرعمادی گفت: در دنیا شیعه زیر بار ظلم و ذلت نمی‌رود و شیعه اهل استقامت و پایداری است، کمااینکه پلیس مسئولیت نظم جامعه را عهده‌دار است و در انجام ماموریت‌ها به‌دلیل موفقیت‌هایی که داشته جای تشکر ویژه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد:خداوند متعال نعمت‌های مادی معنوی فراوانی به ما داده است، که نعمت‌های مادی قابل شمارش نیستند و مهم نعمت‌های معنوی هستند که ما باید قدر آن‌را بدانیم.
امام جمعه خرم‌آباد نعمت هدایت، ولایت و امنیت را از دیگر نعمت‌های معنوی برشمرد و بیان داشت: خداوند ما را آفرید و هدایت کرد و نعمت هدایت را از دو راه عقل و طریق پیامبران به ما ارزانی داد چراکه اگر غیر این بود انسان به ضلالت و گمراهی به سر می‌برد.
این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه ولایت چراغ راه هدایت است، اظهار داشت: پس از پیامبران، خداوند نیز پرچمداری، به نام ولایت علم کرد که اگر این نعمت  نبود بشر به گمراهی می‌رفت.
وی بیان کرد: امنیت یکی دیگر از نعمت‌های خداوند است که به انسان ارزانی داده و در واقع امنیت یک نعمت مجهول است چرا که همه نعمت‌ها در سایه و برکت امنیت محقق می‌شود.

captcha