حافظ قرآن مصری بر اثر تصادف درگذشت + عکس
کد خبر: 3657019
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

حافظ قرآن مصری بر اثر تصادف درگذشت + عکس

گروه بین‌الملل: نماینده معرفی‌شده مصر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن بانوان در امارات بر اثر تصادف درگذشت.

درگذشت حافظ قرآن مصری بر اثر تصادف + عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری نجوم مصریه، شیماء صبری محمد المرسی، دانشجوی ترم یک دانشکده پزشکی دانشگاه قاهره بود که بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

این دختر حافظ قرآن قرار بود در دومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن بانوان در امارات که اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود، نماینده کشورش باشد.

تصادف در مسیر گرفتن ویزا
 
شیماء صبری چند روز پیش در مسیر رفتن از دانشکده پزشکی دانشگاه قاهره به سفارت امارات برای گرفتن ویزای مسابقات، تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
 
شیماء صبری محمد المرسی، متولد روستای «ابو رجوان البحری» در استان جیزه مصر بود و سال گذشته از سوی وزارت اوقاف مصر به عنوان نماینده این کشور در رقابت‌های قرآنی الجزایر معرفی شد؛ اما به خاطر امتحانات مدرسه انصراف داد و پس از موفقیت در امتحانات، به دانشکده پزشکی راه پیدا کرد.
 
پس از درگذشت شیماء، فضایی از حزن و اندوه روستای محل تولدش را فرا گرفت؛ روستایی که همواره محل پرورش استعداد‌هایی قرآنی بوده که در مسابقات بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.
 
درخواست تجلیل از شیماء و خانواده‌اش
 
اهالی روستا خواستار تجلیل شیماء صبری یا خانواده‌اش از سوی وزارت اوقاف مصر و استانداری جیزه هستند و عدم تحقق چنین درخواستی تا این لحظه برای آنان سؤال برانگیز شده است.
 
مردم ابو رجوان البحری به این منظور درخواست خود را مطرح کرده‌اند تا شیماء صبری به عنوان فردی موفق در تحصیل و حفظ قرآن، الگویی برای جوانان و دختران همه روستاها و شهرهای مصر باشد/.

درگذشت حافظ قرآن مصری بر اثر تصادف + عکس
مرحوم شیماء صبری

درگذشت حافظ قرآن مصری بر اثر تصادف + عکس
captcha