غیرت ملت ایران در 13 آبان‌ماه امسال به نمایش گذاشته می‌شود
کد خبر: 3657690
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵
صدفی:

غیرت ملت ایران در 13 آبان‌ماه امسال به نمایش گذاشته می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وجه تمایز یوم‌الله 13 آبان امسال را با سال‌های گذشته در تحولات اخیر و حرکت‌های موذیانه استکبار به‌ویژه سخنان اخیر ترامپ دانست و ادامه داد: غیرت و خشم انقلاب ملت ایران در 13 آبان‌ماه امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز شنبه، 6 آبان گفت: از اصول غیرقابل تغییر در انقلاب اسلامی اصل استکبارستیزی است که به عنوان فرهنگ از آن یاد می‌کنیم.
وی شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را در راستای فرهنگ استکبارستیزی است، افزود: 13 آبان نماد ایستادگی مقاومت و فریاد حق‌طلبی در مقابل مستکبران و نظام‌های استکباری است.
صدفی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: از اهداف فلسفه بعثت انبیاء، مبارزه با استکبار، ظلم و بی‌عدالتی است که امروز به عنوان یک باور دینی و اعتقادی به آن نگاه می‌کنیم و جزو باورهای دینی ماست.
وی با اشاره به سه واقعه کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهدی در سال 57، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 و تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به واسطه این سه اتفاق، 13 آبان را به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: هر یک از این سه واقعه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و از پیام‌های مهم آن مبارزه با ظلم، ستم، بی‌عدالتی و مستکبران عالم است که ریشه آن در فرهنگ قرآنی و عاشورای حسینی است.
صدفی تقویت روحیه استکبارستیزی و آگاهی‌بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان را نسبت به جنایت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ما باید بدعهدی آمریکا را تبیین کنیم که هرگز خواهان آرامش و رفاه برای ملت ایران نیستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در کرمان با اشاره به برشمردن جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران طی دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی، اقتدار، آزادی و استقلال ملت ایران را نمی‌خواهد.
وی وجه تمایز یوم‌الله 13 آبان امسال را با سال‌های گذشته در تحولات اخیر و حرکت‌های موذیانه استکبار به ویژه سخنان اخیر ترامپ دانست و ادامه داد: غیرت و خشم انقلاب ملت ایران در 13 آبان ماه امسال به نمایش گذاشته می‌شود.
صدفی گفت: اهانت‌هایی که به سپاه پاسداران از سوی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود در راهپیمایی 13 آبان حمایت از این نهاد انقلابی و باارزش را خواهیم داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، برپایی نشست‌های تخصصی و پرسش و پاسخ، مسابقات فرهنگی و مقاله‌نویسی، میزگردهای تخصصی با حضور کارشناسان، تولید مستندهای متعدد را از جمله ویژه برنامه‌های 13 آبان عنوان کرد.
صدفی با اشاره به اعلام اقشار مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی 13 آبان تأکید کرد: راهپیمایی 13 آبان در کرمان به عنوان برنامه محوری، ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی تا میدان شورا برگزار می‌شود و تجمع پایانی در مقابل حسینه ثارالله است.
منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha