برگزاری نمایشگاه «جوان، صلح» در برج آزادی
کد خبر: 3658248
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

برگزاری نمایشگاه «جوان، صلح» در برج آزادی

گروه هنر: نمایشگاهی گروهی از آثار نقاشی با عنوان «جوان، صلح» از 11 آبان در مجموعه فرهنگی برج آزادی بر پا می‌شود.

ندا علاقه‌بند، مسئول روابط عمومی برج آزادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر این مرکز اظهار کرد: هم اکنون نمایشگاهی از عکس‌های عاشورایی در گالری برج آزادی با عنوان «چهل قدم تا اربعین» برپاست. در این نمایشگاه که امروز 8 آبان‌ماه به پایان می‌رسد، عکس‌های سیدامید حامدی به نمایش گذاشته شده است..


وی افزود: این نمایشگاه شامل چهل قاب عکس عاشورایی از این هنرمند است. حامدی عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ)، عضو کانون ‌عکاسان ایران و نیز عضو کلوپ عکس فوکوس است.

مسئول روابط عمومی برج آزادی ادامه داد: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «جوانان، صلح» به سرپرستی مریم بلوکات از 11 آبان در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا می‌شود. این نمایشگاه نیز در راستای ترویج هنر ارزشی و دینی برگزار خواهد شد. این نخستین نمایشگاه کانون نقاشان باشگاه خانه شهریاران جوان است که در آن 60 اثر از 47 هنرمند با موضوع نقش جوانان در صلح شهری که در سبک هنری آزاد و با تکنیک اکرلیک خلق شده اند، به نمایش در می‌آید.

علاقه‌بند اضافه کرد: خانه شهریاران جوان نهادی فعال در حوزه جوانان و زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که با بیش از 20 هزار عضو، شبکه گسترده‌ای از جوانان 14 تا 29 سال در مناطق 22 گانه شهر تهران دارد و علاوه بر برنامه‌های مصوب، برنامه‌های متنوع و متناسب با روحیه و نیاز مخاطبان خود در مناسبت‌های مختلف سال اجرا می‌کند. این کانون همچنین در حاشیه مراسم روز جهانی صلح، کارگاهی با عنوان «جوانان؛ سازندگان صلح» را در میدان آزادی برگزار کرده بود.

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «جوانان، صلح» به سرپرستی مریم بلوکات و به همت کانون نقاشان باشگاه خانه شهریاران جوان از 11 تا 19 آبان در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا می‌شود.


captcha