اقدام رسانه‌های ضدانقلاب در ترور شخصیت‌های دانشگاهی محکوم شد
کد خبر: 3662478
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
در قالب یک بیانیه؛

اقدام رسانه‌های ضدانقلاب در ترور شخصیت‌های دانشگاهی محکوم شد

گروه اجتماعی: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان با صدور بیانیه مشترکی، اقدام رسانه‌های ضدانقلاب را در تخریب و ترور شخصیت‌های مورد اعتماد این دانشگاه، محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه لرستان با صدور بیانه‌ای مشترک، اقدام غیراخلاقی یکی‌از رسانه‌های ضد انقلابی را در تخریب چهره‌های محبوب و مورد اعتماد دانشگاهی، محکوم کردند و خواستار برخورد دستگاه‌های ذی ربط با عاملان این اقدام شدند.
در این بیانیه که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، بسیج اساتید دانشگاه لرستان، شورای صنفی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشگاه لرستان، جامعه اسلامی دانشگاه لرستان، انجمن‌های علمی دانشگاه لرستان و کانون‌های فرهنگی هنری، گردشگری و سلامت منتشر شده
آمده است: «از جمله روش‌های جاری دشمنان حمله به مبانی و نهادهای انقلاب ازجمله سپاه پاسدارن، شورای نگهبان، روحانیون انقلابی و جوانان حزب‌اللهی است. هدف اصلی دشمنان در این مرحله از جنگ نرم زمینه سازی برای تهی شدن نظام از عناصر درونی قدرت است.
تخریب و ترور شخصیت، چهره‌های مورد اعتماد جامعه دانشگاهی و دانشجویان از دیرباز یکی از ابزارهای خباثت‌آلود ضدانقلاب بوده و خواهد بود و در این مسیر، عداوت آنها با روحانیت معظم امری مسبوق به سابقه و قدیمی است.
طبق بررسی‌های به‌عمل آمده مقامات مسئول، یکی‌از کانال‌های ضد انقلاب و منافق در پی ضربه زدن به اعتماد دانشجویان و خدشه‌دار کردن چهره روحانیت اصیل و محبوب اقشار مختلف دانشجویی، دو تن از روحانیون محبوب و مورد احترام قشر جوان، حجت‌الاسلام حسینی و فاضلی، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه لرستان را مورد هجمه‌های ناروا قرار داده و عزم جدی دارند که این پروژه ناجوانمردانه را مدیریت نمایند.
این‌گونه اقدامات خصمانه در حالی صورت می‌گیرند که ما دانشجویان در طول سال‌های گذشته شاهد خدمات و تلاش‌های بدون ریا و مجدانه این عزیزان در جهت اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه بوده‌ایم.
ما به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه لرستان این اقدام غیراخلاقی را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که این‌گونه حرکات قطعاً و یقیناً نخواهد توانست اعتبار روحانیت معظم را نزد افکار عمومی دانشجویی خدشه‌دار نماید و قطعاً با شکست مواجه شده و دست‌اندرکاران این حرکت غیراخلاقی که مهره‌های دست پرورده و خودفروخته منافقان هستند، قطعاً به هدفشان که همان خدشه وارد کردن به محبوبیت چهره های مورد اعتماد دانشجویان است، نخواهند رسید و ما تمام قد از روحانیت معظم و معزز حمایت کرده و در کنار ایشان خواهیم ماند.
در پایان از دستگاه‌ها و مقامات مسئول تقاضا داریم که منتشرکنندگان این خبر موهن و مضحک را به سزای اعمالشان برسانند تا درسی باشد برای آن عده‌ای که تاب دیدن محبوبیت و معتمد بودن شخصیت‌های ارزشی جبهه انقلاب را ندارند».
captcha