کمک‎های موسسات قرآنی به زلزله‎زدگان به شکل مجتمع انجام می‎گیرد
کد خبر: 3664566
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

کمک‎های موسسات قرآنی به زلزله‎زدگان به شکل مجتمع انجام می‎گیرد

گروه فعالیت‎های قرآنی: شماره حساب مشترک برای ارسال کمک‎های نقدی و غیرنقدی فعالان و موسسات قرآنی استان قم از سوی اتحادیه موسسات قرآنی استان قم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، با توجه مشکلات و مصیبت‌هایی که مردم مظلوم و آسیب دیده غرب کشور در حادثه زلزله اخیر متحمل شدند، گروه‎‌ها و اقشار مختلف مردم به ارسال کمک به این مردم داغدار و زلزله‌زده شتافتند.
در این بین گروه‎های فرهنگی از جمله گروه‎‌‏ها و موسسات قرآنی نیز در استان قم اقدام به حضور در مناطق و یا جمع آوری و ارسال کمک به زلزله زدگان پرداختند.
در این بین اتحادیه تشکل‎ها و موسسات قرآنی استان قم با صدور بیانیه‏‎ از تمام موسسات قرآنی خواست که در یک ظرف مشترک فعالیت‎های خیریه خود را به شکل هدفمند انجام دهند.
در این بیانیه بیان شده است که لوازم مورد نیاز  شامل کمک‎های نقدی، آب معدنی، پتوی سالم و تمییز، و سایل گرمایشی، لباس گرم سالم و تمیز، مواد غذایی و خشک بار (نان خشک، شیر خشک، کنسرو)،لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک نوزاد و...) است و موسسات در این قالب به جمع آوری کالا و خدمات اقدام کنند.
گفتنی است محل جمع آوری کمک‎های موسسات قرآنی در خیابان انقلاب، کوچه ۴، فرعی اول، پلاک ۴۱ ساختمان مهدیه است و شماره تماس نیز ۰۲۵۳۷۷۲۷۲۹۹ موسسه آیات هدایت است؛ همچنین برای واریز نقدی نیز می‎توانند به حساب بانک سپه  ۱۱۰۱۱۰۶۶ به نام اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان قم واریز مبلغ داشته باشند.
captcha