توزیع هزار جلد کتاب با موضوعات متنوع دینی و فرهنگی در ایجرود
کد خبر: 3664942
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
پیشکاری خبر داد:

توزیع هزار جلد کتاب با موضوعات متنوع دینی و فرهنگی در ایجرود

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از توزیع بیش از هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی، تاریخی در میان مراکز فرهنگی، دینی، هنری و آموزشی این شهرستان خبر داد.

احسان پیشکاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: اهدای کتاب یکی از برنامه‌های این اداره در هفته کتابخوانی بود که با هدف انس و الفت مردم به‌ویژه جوانان با فرهنگ مطالععه صورت گرفت و قطعا گامی در راستای توسعه شاخص‌های فرهنگی این شهرستان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه در دین مبین اسلام، تصریح کرد: در راستای نهادینه کردن این امر که در دین اسلام نیز بسیار جدی مورد توجه قرار دارد طی هفته کتاب سالجاری بیش از هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی، تاریخی در میان مراکز فرهنگی، دینی، هنری و آموزشی شهرستان ایجرود توزیع شد.

پیشکاری با تاکید بر اینکه توزیع این کتاب‌ها بر اساس نیاز هر مرکز و پس از پالایش صورت گرفت و هدف اصلی آن توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه در جامعه بود، گفت: باید تلاش شود این حرکت فرهنگی در سطح جامعه رونق بیشتری به خود بگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از کتاب و کتاب‌خوانی به عنوان موثرترین گام در ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه که در مکتب اسلام نیز به آن توصیه جدی شده است، نام برد و تاکید کرد: جامعه‌ای می‌تواند در مسیر پیشرفت گام بردارد که مبانی فرهنگی و اعتقادی در آن ریشه‌دار و عمیق باشد.

captcha