پیام استاندار چهارمحال و بختیاری در پی شهادت علیرضا جیلان در سوریه
کد خبر: 3665347
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری در پی شهادت علیرضا جیلان در سوریه

گروه حماسه و جهاد: استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت علی‌رضا جیلان، شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن پیام اقبال عباسی به شرح زیر است:
بار دیگر یکی از جاماندگان قافله افتخارآفرینان میدان ایثار و شهادت در کسوت مدافع حرم اهل‌بیت (ع) به دست گروهک‌های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل شد.
شهید «علیرضا جیلان» با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار جان خویش پایمردی و صلابت، معرفت و غیرت اعتقادی و ملی خود را که برگرفته از چشمه‌سار نورانی و معنوی سنت نبوی و فرهنگ تشیع علوی است، به زیبایی به تصویر کشید.
پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.
شهیدان استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
شهادت مدافعان سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) به ویژه شهید والامقام «علی‌رضا جیلان» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، به ویژه مردم چهارمحال و بختیاری، خانواده‌های معزز این شهیدان و ازجمله خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند یکتا برای بازماندگان این عزیزان طلب صبر و اجر معنوی و برای آن شهیدان بهشت برین را مسئلت می‌کنم.
یادآور می شود شهید «علیرضا جیلان» متولد شهرستان بروجن از توابع چهارمحال و بختیاری و از رزمندگان مدافع حرم در سوریه بود که در عملیات آرادسازی شهر ابوکمال، آخرین پایگاه داعش در این کشور، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری در پی شهادت «علیرضا جیلان»
captcha