یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف
کد خبر: 3665460
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به بهانه ادای مناسک عبادی روی داد؛

یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف

گروه بین‌الملل: هزار شهرک‌نشین تندروی صهیونیست به بهانه ادای مناسک عبادی، به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر «نابلس» یورش بردند.

یورش هزاران صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در نابلس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری اینا؛ هزار شهرک‌نشین تندروی صهیونیست بامداد امروز (30 آبان‌ماه) به بهانه ادای مناسک عبادی خود و با حمایت نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر «نابلس»(واقع در کرانه باختری رود اردن) یورش برده و با فلسطینیان ساکن منطقه درگیر شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با پشتیبانی بلدوزر‌های نظامی، خود را به منطقه شرقی شهر نابلس رساندند و در خیابان‌های منتهی به مقبره حضرت یوسف(ع) برای تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست‌ مستقر شدند.

منابع فلسطینی افزودند: هجوم شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست به نابلس منجر به ایجاد درگیری میان نظامیان اسرائیلی و  جوانان فلسطینی شد که تعدادی از فلسطینی‌های منطقه بر اثر انتشار گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی آسیب دیدند.

هلال احمر فلسطین نیز در این رابطه اعلام کرد: یک جوان فلسطینی در اثر درگیری‌هایی که در ورودی اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس رخ داد، از ناحیه ساق پا آسیب دید که پس از مداوای اولیه به بیمارستان منتقل شد. همچنین، یک جوان فلسطینی دیگر بر اثر چندین گلوله فلزی با پوشش لاستیکی آسیب دید/.

captcha