انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور
کد خبر: 3665476
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و 635 کيلوگرم مواد مخدر در درگيری مسلحانه با سوداگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و 635 کيلوگرم مواد مخدر در درگيری مسلحانه با سوداگران خبر داد.
سردار محمد قنبری در بيان جزئيات دقيق اين خبر، گفت: يگان‌های عملياتی انتظامی شهرستان ايرانشهر با پشتيبانی اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعاليت يک باند بزرگ و مسلح برای جا به جايی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان ايرانشهر با خبر شدند.
وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهای متعلق به اين باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسايی کردند که قاچاقچيان به محض مشاهده مأموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگير شدند.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در اين درگیری، تکاوران پليس موفق شدند 2 تن و 467 کیلوگرم تریاک، 28 کیلوگرم مرفین، 140 کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کنند.
قنبری با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تويوتا و دستگیری پنج قاچاقچی در این عملیات، خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود و به شهروندان توصيه داریم در صورت مشاهده فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوريت‌های پليسی110 تماس و موضوع را اطلاع رسانی کنند.
captcha