افتتاحیه جلسه قرآن متوسلین به سیدالشهدا(ع) در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3665971
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

افتتاحیه جلسه قرآن متوسلین به سیدالشهدا(ع) در مشهد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: افتتاحیه جلسه قرآن متوسلین به سیدالشهدا(ع) با تدریس محسن امامی‌کشفی در قالب محفل انس با قرآن کریم در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محفل انس با قرآن به مناسبت افتتاحیه جلسات تخصصی آموزش قرآن کریم متوسلین به سیدالشهدا(ع) شب گذشته، 30 آبان ماه برگزار شد.
بنابر این گزارش، در این محفل نورانی که جمع کثیری از اساتید، قاریان و علاقه‌مندان به کلام وحی حضور داشتند، محسن امامی، متخصص صوت و لحن قرآن و استاد این جلسه به آموزش نت‌های شروع تلاوت قرآن در سبک‌های مختلف تلاوت، از جمله سبک شحات محمد انور و منشاوی پرداخت و در بخش تفسیر قرآن، آیات ابتدایی سوره مبارکه واقعه را تفسیر کرد.
افتتاحیه جلسه قرآن متوسلین به سیدالشهدا(ع) مشهد برگزار شد
همچنین در بخش پایانی محفل و پس از سخنرانی محمدصادق علمی، استاد قرآن کریم، حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی، پدر مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری قرآن اشعاری را در رثای حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) قرائت کرد.
افتتاحیه جلسه قرآن متوسلین به سیدالشهدا(ع) مشهد برگزار شد
گفتنی است، این جلسه قرآنی هر سه‌شنبه شب از ساعت 19 در حسینیه سیدالشهدا(ع) مشهد واقع در بلوار ولایت، ولایت 7 برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان به یادگیری تخصصی قرائت قرآن می توانند در آن شرکت کنند.
captcha