هشدار جدی سپاه پاسداران به عربستان با نابودی داعش
کد خبر: 3666012
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

هشدار جدی سپاه پاسداران به عربستان با نابودی داعش

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج ضمن عرض تبریک پایان عمر فرقه تکفیری داعش به مقام معظم رهبری، خانواده شهدای مدافع حرم و سردار اسلام قاسم سلیمانی، گفت: نابودی داعش، زنگ هشدار جدی به عربستان است که از خواب غفلت بیدار شوند.

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده امام جمعه فاروج، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی،اظهار کرد: ناراحتی از آمریکا و رژیم صهیونیستی که ذاتشان شرارت است نداریم و همه ناراحتی امت اسلام از افرادی است که خود را خادمین حرمین نامیده و با نفوذ در امت اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و نابودی اسلام اند.
وی ادامه داد: متاسفانه سران خود فروخته عرب که آلت دست بیگانگان شده اند باید با نابودی داعش بیدار شده و امت اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر بایستد.
وی با بیان اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری، هوشیاری در برابر تشکیلات سازمان یافته از وظایف اصلی نیروهای امنیتی به ویژه برادران سپاهی است، خاطرنشان کرد: آیت الله خامنه ای در پاسخ نامه سردار سلیمانی ضمن تبریک، بر هوشیاری و عدم غفلت تاکید داشتند که قوای مسلح در برخی نقاط حساس هوشیار باشند.
امام جمعه فاروج گفت: ته مانده های این شجره ملعونه دست به خرابکاری می زنند چرا که ذات آن ها خباثت و شرارت است و باید نیروهای مسلح و اطلاعاتی کشور عزیزمان بیدار و هوشیار باشند.
حجت الاسلام قلیزاده افزود: نیروهای نهضت مقاومت اسلامی از جمله فاطمیون از افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون که در سوریه و عراق سازمان یافته اند باید تشکیلات خود را حفظ کنند.
وی با اشاره به اینکه بنا به سخنان صریح خود آمریکایی ها داعش را برای مقابله با ایران در منطقه تاسیس کردند و ترامپ گفت داعش از افتخارات اوباما بوده است، یادآور شد: تلاش آن ها نشان دادن چهره ای خشن از جهان اسلام بود که با درایت مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان از ابتدا به دولت مردان، سپاهیان و نیروهای بسیجی، هسته مقاومت با هوشیاری به مقابله پرداخت.
امام جمعه فاروج تصریح کرد: با شهادت شهید حججی، سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی نه وعده حمله به پایگاه های آن ها بلکه قول نابودی آن ها را داد و این وعده در کمتر از سه ماه به لطف نیروی ایمان و از خودگذشتگی سربازان اسلام محقق شد.
حجت الاسلام قلیزاده نابودی داعش را درس عبرت بزرگ به شیوخ و سران خودفروخته عرب به دلارهای آمریکایی دانست و یادآور شد: ناراحتی جهان اسلام از مدعیان مسلمان است و امید می رود که عربستان این هشدار نابودی باطل را جدی بگیرد.
captcha