برگزاری سیزدهمین دوره اردوهای علمی فرهنگی «ایران، مرز پرگهر» در کردستان
کد خبر: 3666697
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

برگزاری سیزدهمین دوره اردوهای علمی فرهنگی «ایران، مرز پرگهر» در کردستان

گروه اجتماعی: سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان گفت: سیزدهمین دوره اردوهای علمی فرهنگی «ایران، مرز پرگهر»، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران همزمان با سراسرکشور در دانشگاه‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

مجید آوج، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: طرح ملی «اردوهای ایران مرز پرگهر» در قالب برگزاری اردوهای علمی فرهنگی و با تحقق شعار «ما می‌توانیم» از مهر ماه 1396 آغاز و تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این طرح ملی، با هدف تقويت روحيه خودباوري و هويت ملي دانشجويان و ايجاد استحكام رابطه دانشگاه‌ها و دانشجويان با مراكز فرهنگی، تحقيقاتي و صنعتي كشور و به منظور آشنايي دانشجويان با مواريث فرهنگي، تمدني، پروژه‌ها و توانمندي‌هاي صنعتي، علمي، ‌آموزشي، اقتصادي و زيربنايي كشور برگزار مي‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان کردستان، اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در اردوهای طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» می‌توانند در مسابقات خاطره‌نویسی، گزارش علمی و عکس به منظور توصیف بازدید مراکز صنعتی مجموعه‌های تاریخی و باستانی شرکت کنند و آثار خود را به معاونت جهاددانشگاهی استان به آدرس سه راه جهاد، سایت اداری، جهاددانشگاهی واحد کردستان، معاونت فرهنگی، تحویل دهند تا پس از داوری و اعلام رأی داوران در آیین اختتامیه، از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شود.

وی یادآور شد: براین اساس؛ همه‌ی دانشجویان و اساتید علاقمند به شرکت در این اردوها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی سنندج- سه راه جهاد- سایت اداری- معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان مراجعه یا با شماره 08733287516 تماس حاصل کند.

captcha