اعلام برنامه استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید عباسی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3669983
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
توسلی خبر داد:

اعلام برنامه استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید عباسی در چهارمحال و بختیاری

گروه حماسه و جهاد: معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برنامه استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر منصور عباسی؛ شهید مدافع حرم در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حمیدرضا توسلی، معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با یادآوری اینکه شهید مدافع حرم برادر پاسدار منصور عباسی طی سه روز گذشته در سوریه به شهادت رسید،اظهار کرد: شهید مدافع حرم "منصور عباسی" برادر شهید "آیت الله عباسی" است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل گردید.
این مقام مسئول گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز فردا برای طواف بر گرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) عازم شهر مقدس قم و برای مراسم و داع با شهید و خاکسپاری به استان چهارمحال وبختیاری منتقل می شود.
سرهنگ توسلی افزود: مراسم استقبال و وداع با شهیدمدافع حرم "منصور عباسی" و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش" آیت الله عباسی" در زادگاهش، روز چهارشنبه مورخ 15/آذرماه/96 ساعت 16با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان امام خمینی (ره) هفشجان تامسجدجامع این شهر برگزار و در ادامه نیز مراسم وداع با این شهید والامقام پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدجامع انجام خواهدشد.
وی ادامه داد: آیین وداع با این شهید عزیر روز پنجشنبه 16آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان ،خانواده معظم شهید، سردار فرمانده حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و رزمندگان و همسنگران شهیدبرگزار و پس از ادای احترام نظامی برای تشییع، پیکر پاک و مطهر این شهیدعزیز به میدان 12محرم شهرکرد منتقل می شود.
معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پیکراین شهید والا مقام ساعت 9 صبح بر روی دستان مردم عزیز و عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام مرکز استان، از میدان 12محرم تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می شود.

 

captcha