کتاب «در پشت دشمن» در دامغان رونمایی شد
کد خبر: 3670108
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

کتاب «در پشت دشمن» در دامغان رونمایی شد

گروه فرهنگی: آئین رونمایی از کتاب «در پشت دشمن» به مناسبت هفته وحدت، با حضور جمعی از مسئولان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، آئین رونمایی از کتاب «در پشت دشمن» شب گذشته 13 اذر در مراسمی با حضور مسئولان، روحانیان، خانواده شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، راویان دفاع مقدس، فرماندهان جنگ تحمیلی و عموم مردم همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) و ولایت امام جعفر صادق(ع) به میزبانی تالار همایش های دانشگاه دامغان برگزار شد.

این کتاب خاطرات شفاهی حسین امیری مسئول وقت اطلاعات عملیات لشگر ۲۱امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس است که به رشته تحریر درآمده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

محمد مهدی عبدالله زاده مولف و نویسنده «در پشت دشمن» گفت: این اثر طی دو سال وقت به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گردآوری و منتشر شده است.

به گفته وی؛ «در پشت دشمن» در ۳۸۴ صفحه و ۱۸ فصل شامل تا جبهه، گنبد پیر محمد، عملیات های محرم و رمضان، دنیای جدید، گروهان ضد زره، خیبر، آموزش، در دل دشمن، سر دشت، طلائیه، ۲۸ صفر، تیپ امام رضا (ع)، والفجر هشت، در کربلای چهار و پنج، کربلای هشت، آخرین دیدار و ضمائم گردآوری شده است.

گفتنی است عبدالله زاده از مولفان کتاب های دفاع مقدس و فرهنگی و اجتماعی بوده که تاکنون ۱۱ جلد کتاب به تحریر و انتشار در آورده و پنج اثر دیگر وی در دست انتشار و چاپ است.

در دوران دفاع مقدس ۱۶ هزار رزمنده از دامغان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز از این شهرستان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

captcha