برنامه زمانبندی هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده‌های پاسدار
کد خبر: 3670368
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

برنامه زمانبندی هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده‌های پاسدار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس ستاد برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده‌های پاسدار با اشاره به برنامه زمانبندی این دوره از رقابت‌ها در مشهد ابراز کرد: داوری این دوره از مسابقات را 30 داور آقا و بانو بر عهده دارند.

محمدرضا رستمی، رئیس ستاد برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده‌های پاسدار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های پاسدار با حضور 40 هزار متسابق برگزار شده است و پس از رقابت طی چند مرحله در نهایت 700 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با اشاره به رشد صد درصدی حضور متسابقان نسبت به سال گذشته، افزود: 301 نفر از همسران، 193 فرزندان دختر و 205 نفر از فرزندان پسر از خانواده پاسداران در هفت رشته قرائت تحقیق، ترتیل، مفاهیم سطح یک و دو، حفظ 10 جزء، 20 و حفظ کل قرآن طی روزهای پنجشنبه، 16 آذر و جمعه 17 آذرماه در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس ستاد برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده‌های پاسدار اظهار کرد: داوری این دوره از مسابقات با ریاست سیدجواد سادات‌فاطمی را 30 داور به تفکیک 10 داور آقا از جمله سیدمحمد جواد رجایی، حسن حکیم‌باشی، مهدی حسنی، امیر لعل‌اول، محمدرضا شفیعی مومن و ... و در بخش بانوان مریم خطیب، ناهید سلطانی، طیبه مقرب‌الهی، نفیسه مخملی، مریم یگانگی، زهرا افخمی و ... برعهده دارند.
وی بیان کرد: مسابقات رشته مفاهیم ساعت 7 صبح پنجشنبه 16 آذرماه در هتل امامت ویژه بانوان و در هتل میعاد ویژه آقایان و از ساعت 8 صبح تا 10 شب مسابقات رشته ترتیل، قرائت و حفظ برگزار می‌شود.
رئیس ستاد برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده های پاسدار اضافه کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی همراه با معرفی و تجلیل از برگزیدگان جمعه، 17 آذرماه ساعت 18 در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

captcha