نخبه قرآنی سیستان‌وبلوچستان، جایزه ملی بنیاد البرز را از آن خود کرد
کد خبر: 3670646
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

نخبه قرآنی سیستان‌وبلوچستان، جایزه ملی بنیاد البرز را از آن خود کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرزانه محمدپور، نخبه قرآنی و دانش‌آموخته مقطع دکترای شیمی آلی از دانشگاه سیستان و بلوچستان، امسال جزء 15 دانشجوی برگزیده وزارت علوم در پنجاه و پنجمین دوره جایزه ملی البرز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، فرزانه محمدپور، نخبه قرآنی و دانش‌آموخته مقطع دکترای شیمی آلی از دانشگاه سیستان و بلوچستان، امسال جزء 15 دانشجوی برگزیده وزارت علوم در پنجاه و پنجمین دوره جایزه ملی البرز انتخاب شد.
این دانشجوی نمونه کشور در سال 95، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، انس با قرآن را رمز موفقیت خود معرفی کرد و افزود: قرآن رمز موفقیت من بوده و هست و در واقع، با اتکاء به قرآن توانسته‌ام قوی‌تر در راه رسیدن به اهداف علمی خود قدم بردارم.
وی ادامه داد: تمسک به قرآن اراده من را قوی‌تر و مستحکم‌تر کرد؛ هر موفقیت علمی که کسب کرده‌ام، نتیجه لطف خداوند و از برکات قرآن و همچنین دعای پدر و مادر و حمایت‌های بی دریغ آنان بوده است.
گفتنی است، فرزانه محمدپور، سال گذشته به‌عنوان دانشجوی نمونه کشور انتخاب شد؛ همچنین پژوهشگر برتر، رتبه اول علمی در دوره دکتری و چاپ 70 مقاله در مجلات ISI، ISC، Scopus، همایش‌های بین‌المللی و ملی از دیگر افتخارات علمی وی است.
این نخبه قرآنی، مقام نخست بیست ونهمین جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش ملی در رشته احکام و مقام اول سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش کشوری در رشته مفاهیم قرآنی را نیز در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایکنا، جایزه ملی بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می‌شود، هر ساله به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعان و نخبگان در کشور اعطا می‌شود.

نخبه قرآنی سیستان‌وبلوچستان، جایزه ملی بنیاد البرز را از آن خود کرد

captcha