کمیسیون تخصصی بررسی نواقص برنامه‌های اربعین امسال تشکیل شود
کد خبر: 3670765
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

کمیسیون تخصصی بررسی نواقص برنامه‌های اربعین امسال تشکیل شود

گروه اجتماعی: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گردهمایی فصلی مسئولان ستادبازسازی عتبات عالیات تابعه استان بر ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی به منظور احصا و بررسی مشکلات و نواقص برنامه‌های اربعین امسال تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، نشست گردهمایی فصلی مسئولان ستادبازسازی عتبات عالیات تابعه استان خوزستان با حضور اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی مسئول ستاد استان امروز 18 آذرماه در محل این ستاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، امیداوار آقایی جانشین ستاد استان ضمن تشکر از مواکب و مسولان ستادبازسازی عتبات اظهار کرد: بحمدالله امسال کارهای بزرگی در اربعین انجام شد و تعداد 940 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین در پایانه‌های شلمچه، چذابه و مسیرهای بین راهی فعال بودند.

در ادامه اعضا به ارائه گزارش اقدامات انجام شده مربوط به اربعین حسینی پرداختند و در پایان حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی مسئول ستادبازسازی عتیات عالیات خوزستان از زحمات خادمان و دست اندرکاران پذیرایی زائران اربعین حسینی به ویژه مواکب مردمی و همچنین مسئولان ستاد که متولی اصلی کمیته اسکان و تغذیه بودند تقدیر و تشکر کرد.

موسوی در ادامه گفت: لازم است کمیسیون تخصصی به منظور احصا و بررسی مشکلات و نواقص برنامه‌های اربعین امسال در ستاد استان تشکیل شود و از الان برای سال آینده کارهای عمده زیرساختی به ویژه آماده سازی زمین مواکب با کمک سازمان‌های متولی هر چه سریعتر پیگیری شده و به انجام برسد.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: چند کار بزرگ دیگر از قبیل برپایی نمازخانه‌های مرکزی و انبارهای لازم برای نگهداری موادغذایی و سایر اقلام در پایانه‌ها لازم است. همچنین مسئولان ستاد در شهرستان‌ها پیگیری کنند تمامی مواکب ملزم به همراه داشتن یک نفر روحانی برای تبلیغ و بیان احکام دینی و اقامه نماز باشند.

iqnakhouzestan@

captcha