اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری به ششمین دوره سراسری سبک زندگی قرآنی
کد خبر: 3671227
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تقی پور خبر داد:

اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری به ششمین دوره سراسری سبک زندگی قرآنی

اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری به ششمین دوره سراسری سبک زندگی قرآنی گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری از معرفی و اعزام دو نفر از خواهران منتخب برای شرکت در ششمین دوره‌ آموزشی سراسری سبک زندگی قرآنی در سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتو گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: دوره‌های سبک زندگی قرآنی از سال 1394 به همت سازمان دارالقرآن طراحی و در 6 مرحله ویژه خواهران و برادران پیش‌بینی شده است .
وی بیان کرد: در این دوره‌ها افرادی از استان‌های مختلف که توانمندی‌های لازم را در این زمینه داشتند، گزینش و انتخاب شدند تا تحت آموزش‌های تخصصی قرار بگیرند .
تقی پور گفت: تاکنون پنج مرحله دوره‌های سبک زندگی قرآنی برای خواهران برپا شده و ششمین دوره آن سه‌شنبه 14 آذرماه برای 40 نفر از خواهران فعال در دوره‌ها برگزار شد.
سرپرست اداره امور قرآنی با اشاره به برگزاری این دوره از ۱۴ الی 17 آذر در سازمان دارالقرآن کشور ادامه داد: بر اساس ضوایط و شرایط شرکت کنندگان در این دوره، فروزان گنجی و اعظم مرتضوی فرد از استان برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.
تقی پور اظهار کرد: افراد پس از سپری کردن دوره‌های سبک زندگی قرآنی در استان‌های خود به تدریس سبک زندگی می‌پردازند تا از این طریق یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه قرآن کریم محقق شود.

captcha