زنجانی‌ها 4 میلیارد و 69 میلیون تومان صدقه دادند
کد خبر: 3671481
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
صفری:

زنجانی‌ها 4 میلیارد و 69 میلیون تومان صدقه دادند

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: زنجانی‌ها در هشت‌ماهه امسال بیش از چهار میلیارد و 69 میلیون تومان در قالب طرح صدقه به کمیته امداد استان زنجان به‌منظور کمک به خانوارهای تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: خیران زنجانی در هشت‌ماهه امسال بیش از چهار میلیارد و 69 میلیون تومان در قالب طرح صدقه به کمیته امداد استان زنجان به‌منظور کمک به خانوارهای تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه هر شهروند زنجانی به‌طور میانگین در هشت‌ماهه امسال سه هزار و 849 تومان صدقه پرداخت کرده است، افزود: در حال حاضر بیش از 143 هزار صندوق صدقات کمیته امداد استان زنجان در سطح منازل، اصناف، اماکن عمومی و دولتی، شرکت‌ها و معابر این استان وجود دارد.
 
صفری تصریح کرد: صدقات پرداختی خیران زنجانی به کمیته امداد به‌منظور تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، کمک به ساخت و تعمیر مسکن، اشتغال، آموزش، درمان، پرداخت کمک‌های موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و پرداخت وام‌های ضروری به مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه توسعه جمع‌آوری صدقه از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در اجرای طرح صدقه در این استان است، گفت: اجرای طرح جمع‌آوری الکترونیکی صدقه در کمیته امداد در جهت سیاست‌های چابک سازی فعالیت‌های این نهاد و باهدف کاهش هزینه‌های مرتبط با جمع‌آوری صدقات و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی انجام می‌شود.
 
صفری بابیان اینکه امکان پرداخت صدقه روزانه از طریق تلفن همراه در استان زنجان نیز فراهم‌شده است، تاکید کرد: شهروندان خیر زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* صدقه روزانه خود را به‌منظور کمک به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.
captcha