تجلیل از نیکوکار حوزه سلامت محمدعلی شیرمحمدی در کبودراهنگ
کد خبر: 3671520
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

تجلیل از نیکوکار حوزه سلامت محمدعلی شیرمحمدی در کبودراهنگ

گروه اجتماعی: وقف دو واحد آپارتمان مسکونی به متراژ 320 متر مربع با نیت کمک به ارتقاء و بهبود وضعیت سلامت مردم توسط یک خیر کبودراهنگی در اختیار مجمع خیرین سلامت شهرستان کبودراهنگ قرار گرفت.

مصطفی شیر محمدی فرزند نیکوکار حوزه سلامت محمدعلی شیرمحمدی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: محمدعلی شیرمحمدی متولد 1326 ساکن کبودراهنگ و دارای 8 فرزند است که در طول عمر70 ساله خود همواره بانی امور خیر بوده و درصدد رفع مشکلات مردم مساعی ارزشمندی را متقبل شده است.
شیرمحمدی خاطرنشان کرد: این خیر، دو واحد آپارتمان مسکونی به متراژ 320 متر مربع در بهترین موقعیت شهری را با نیت کمک به ارتقاء و بهبود وضعیت سلامت مردم در اختیار مجمع خیرین سلامت شهرستان کبودراهنگ قرار داده است.
وی هدف این نیکوکار از وقف این ملک ارزشمند را کمک به رفع آلام بشری در حوزه سلامت خواند و بیان کرد: پدرم خود از کسانی است که سالها با بیماری‌ها دست به گریبان بوده است.
شیر محمدی یادآور شد: مراسم تجلیل از پدرم امروز 20 آذر در سالن همایش‌های مرکز بهداشت و درمان کبودراهنگ از ساعت 15 الی 17 برگزار می‌شود.
محمدعلی شیرمحمدی نیز بیان کرد: پس از اطلاع از تشکیل مجمع خیرین سلامت و اهداف این مجمع تصمیم گرفتم نیت خود را که هنگام ساخت بنای این دو واحد مسکونی اتخاذ کرده عملیاتی کنم و این واحدها را در اختیار این مجمع و شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ قرار دهم.
مصطفی شیرمحمدی گفت: از دیگر اقدامات خیرانه‌ی پدرم کمک قابل توجهی در ساخت حوزه علمیه کبودراهنگ است.
گفتنی است؛ بنابر تصمیم متولیان امر قرار است این واحدها شامل تغییر و تجهیزاتی شود و نهایتا بعنوان پایگاه سلامت شماره2 شهرستان کبودراهنگ شروع به فعالیت نماید.

captcha