21 آذرماه؛ آغاز دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد
کد خبر: 3671536
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

21 آذرماه؛ آغاز دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان 21 آذرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ از خراسان رضوی، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید‌سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مدهامتان با اشاره به افتتاحیه این جشنواره، گفت: افتتاحیه جشنواره قرآنی مدهامتان، ٢١ آذرماه ساعت ١٨ در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها طی دو روز برگزار خواهد شد، افزود: این رقابت ملی چهارشنبه، 22 و پنج‌شنبه، 23 آذرماه برگزار می‌شود و برترین‌ها در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

سرابی با اشاره به قضاوت این رقابت‌ها، بیان کرد: در مرحله کشوری ٥٩ نفر از بانوان و ٢٠٥ نفر از آقایان به رقابت می‌پردازند و اساتید بین‌المللی نیز قضاوت این جشنواره را بر عهده دارند.

وی در بخشی از سخنانش اسامی داوران این جشنواره را اعلام و عنوان کرد: در دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، ۲۲ داور در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند که به امر قضاوت این مسابقات می‌پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: غلامرضا شاه‌میوه، هاشم روغنی، حسین اخوان اقدم و عباس امام جمعه در رشته قرائت داوری مسابقات را بر عهده دارند، همچنین مهدی دغاغله، سیدجواد سادات فاطمی، مهدی حسنی، محمدرضا ستوده نیا، رحیم خاکی و امیر آقایی در رشته حفظ قرآن کریم داوری را انجام می دهند.

وی اضافه کرد:‌ حسن ربیعیان، محمود لطفی‌نیا، حسن حکیم باشی و جواد پناهی در رشته ترتیل قرآن و اذان داوری خواهند کرد و در بخش بانوان نیز فاطمه یگانگی، زهرا صریحی‌نژاد، زهره صالحی، راضیه جمالی و ملیحه اسحاق‌نژاد قضاوت رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم را بر عهده دارند.

captcha