38 مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند
کد خبر: 3671633
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

38 مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: 38 مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدامجد افصحی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: 38 مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند.
وی هدف از ادغام دو اتحادیه تشکیل اتحادیه واحد و قوی برای حمایت از مؤسسات است، افزود: در واقع هدف اصلی از ادغام دو اتحادیه، پشتیبانی و حمایت قوی‌تر از مؤسسات قرآنی است و اتحادیه مدغم مستقل، کارآمد و صرفا دغدغه موسسات را داشته باشد.

افصحی با ابراز خرسندی از ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بیان کرد: مسئله برگزاری مسابقات قرآنی دغدغه‌ای برای ادارات مختلف بود که با برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز با همکاری سه ارگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اواقاف و امور خیریه استان کردستان این دغدغه‌ها مرتفع شده است.

وی با اعلام اینکه امسال برای اولین بار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این دوره از مسابقات قرآنی را به نحو احسن برگزار کنیم.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به دو صورت کتبی و شفاهی یادآور شد: مسابقات کتبی برای افراد بالای 12 سال و شفاهی برای شرکت کنندگان زیر 12 سال برگزار می‌شود.

 

 

captcha