برگزاری اجلاس استانی «نماز و فضای مجازی» در زاهدان
کد خبر: 3671886
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

برگزاری اجلاس استانی «نماز و فضای مجازی» در زاهدان

گروه فرهنگی: کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان گفت: سومین اجلاس استانی نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» صبح فردا، 22 آذرماه در زاهدان برگزار می‌شود.

سید جلال علوی، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: سومین اجلاس استانی نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» صبح فردا، 22 آذرماه در زاهدان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این اجلاس که با حضور جمعی از مسؤولان استانی، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود، از آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و روح‌الله مؤمن نسب، کارشناس فضای مجازی به عنوان سخنران دعوت به‌عمل آمده است.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه این اجلاس سه سال متوالی است که در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: با ترویج فرهنگ نماز در جامعه می‌توان جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را گرفت و شاهد جامعه‌ای سالم بود.
علوی اظهار کرد: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی باعث شود تا جامعه معنوی، دينی و نمازی داشته باشيم و بتوانيم گام مثبتی در توسعه و ترويج فرهنگ نورانی نماز برداريم.

captcha