جرائم نیروهای مسلح کاهش یافته است
کد خبر: 3672215
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
رضایی:

جرائم نیروهای مسلح کاهش یافته است

گروه اجتماعی: مسئول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: قاطعیت سازمان قضایی نظامی موجب شده سطح تخلفات و جرائم نیروهای مسلح کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسین رضایی، مسئول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 21 آذر در دیدار امام جمعه کرمان با اعضای شورای قضایی استان کرمان گفت: اینکه برای نیروهای مسلح یک سازمان ویژه قضایی قرار داده‌اند این امر اهمیت نیروهای مسلح را بیان می‌کند.
وی افزود: به طور معمول وقتی انسان‌های غیرمعصوم دارای قدرت و سلاح باشند و تقوای لازم را هم نداشته باشند، ممکن است، سوءاستفاده انجام شود و از موارد قانونی فراتر روند.
مسئول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای جلوگیری از تعدی نیروهای مسلح به مردم، نظام و قانون شکل گرفته است.
حجت‌الاسلام رضایی تأکید کرد: قاطعیت سازمان قضایی نظامی موجب شده سطح تخلفات و جرائم نیروهای مسلح کاهش یابد، اما راجع به دغدغه‌هایی که رهبری نسبت به نیروهای مسلح دارند، دغدغه داریم که ضرب و جرح مردم، قتل‌ها و بازداشت‌های غیرضرور از مهمترین این دغدغه‌هاست.
منبع: دادگستری استان کرمان

captcha