برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد زاهدان
کد خبر: 3672219
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتبی، همزمان با سراسر کشور، 21 آذرماه در واحد زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتبی، همزمان با سراسر کشور، 21 آذرماه در واحد زاهدان برگزار شد.
امین‌رضا کمالیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این خصوص بیان کرد: در این دوره از مسابقات که هر ساله ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، بیش از یک‌هزار نفر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: رشته‌های این دوره از مسابقات شامل تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، ترجمه فارسی قرآن، احکام آقایان و احکام بانوان، زندگانی پیامبر(ص) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: بر اساس سهمیه‌بندی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها 3 نفر نخست هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد.
کمالیان اقدامات فرهنگی، اسلامی و قرآنی را لازمه تعالی ارزش‎های اسلامی و دینی در جامعه دانست و افزود: لازمه موفقیت و پیشرفت تمسک به فرامین دینی و قرآنی است و ترغیب قشر دانشگاهی و دانشجو به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه برای حضور در فعالیت‌های دینی گامی اثربخش در این راستا است.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد زاهدان

captcha