بهره‌مندی 3 هزار نفر از آموزش‌های مؤسسات و مراکز قرآنی دلفان
کد خبر: 3672460
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

بهره‌مندی 3 هزار نفر از آموزش‌های مؤسسات و مراکز قرآنی دلفان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان از بهره مندی بیش‌از سه هزار نفر از برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، چهارشنبه، 22 آذرماه در جمع خبرنگاران، از بهره مندی بیش‌از سه هزار نفر از برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد قرآن‌آموز در طول هشت ماهه اول امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در کلاس‌های اموزشی این مؤسسات شرکت کرده‌اند.
وی افزود: برنامه‎های مذکور شامل برگزاری کلاس‎های آموزش تجوید، مفاهیم، قرائت، تفسیر، روخوانی و روانخوانی، حفظ قرآن، کارگاه‌های سبک زندگی و برگزاری آزمون‌‎های قرآنی برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال بوده است.
حجت‌الاسلام شاهیوندی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن در طول سال، اظهار کرد: علاوه‌بر برنامه‌های ثابت، فعالیت‌های قرآنی در قالب طرح‌هایی به‌مناسبت‌های مختلف همچون ماه محرم و صفر، ایام اعتکاف، هفته وحدت، دهه فجر، ماه رمضان و... نیز پیگیری می‌شود.

captcha