شروع دوره آموزشی‌ ترجمه و مفاهیم قرآن در بیجار
کد خبر: 3672462
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

شروع دوره آموزشی‌ ترجمه و مفاهیم قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از شروع دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح مؤسسات قرآنی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام دوره آموزشی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه فصل زمستان در سطح مؤسسات قرآنی بیجار و با تدریس مربیان برجسته این شهرستان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه این دوره به‌مدت یک ماه برگزار می‌شود، افزود: در پایان با برگزاری آزمون به پذیرفته‌شدگان گواهینامه پایان دوره اهدا می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: انتظار می‌رود که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و اقدامات اجرایی زمینه برای توسعه فعالیت‌های هر‌چه بهتر مهیا شود.
وی اعلام کرد: مؤسسات قرآنی در راستای تحکیم و توسعه فعالیت‌های قرآنی و دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نقش تعیین‌کننده‌ ای دارند.
وی به مؤسسات فعال قرآنی سطح شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مؤسسات قرآنی این شهرستان ‌در طول سال با اجرای برنامه‌های غنی قرآنی توانسته‌اند مخاطبان زیادی از گروه‌های سنی مختلف را جذب کنند.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا عنوان کرد: کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، احکام و مفاهیم که برای نونهالان و نوجوانان و بانوان برگزار می‌شود نقش تعیین‌کننده‌ای در آموزش مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه دارد.
وی یادآور شد: محافل و مراکز دینی پایگاه اصلی برای نشر معارف اسلامی و قرآنی در رشد پویایی جوانان و نوجوانان هستند و باید سعی کنیم تا این روند رو به افزایش باشد.

captcha